website accessibility
Повече за услуги с Digital ID Повече за услуги с Digital ID Повече за услуги с Digital ID Повече за услуги с Digital ID
Ако си абонат с активен Digital ID профил (електронно идентифициране) и използваш автоматичното гласово меню на 123 с мобилният номер, с който си заявил своя Digital ID профил, ще можеш лесно, бързо и удобно да управляваш всички активни услуги под своя клиентския профил.
Главна опция - нашето автоматично меню ще разпознае твоето електронно идентифициране и ще предложи следните опции:

За да получиш информация за своя Клиентски номер, с който можеш да извършиш плащане на месечната си сметка, натисни 6


в това меню ще чуеш автоматична информация за всички клиентски номера активни под своя профил.


За да получиш информация за клиентския номер/а активни под профила си е необходимо да въведеш Единен граждански номер (ЕГН). Само за частни клиенти.

За да провериш текущото си потребление:

Подопция 1


„За да провериш своето текущо потребление на номера, от който се обаждаш, натисни 1“


в това меню ще чуеш потреблението за номера, от който се обаждаш.

Подопция 2


„За да провериш текущото потребление за всяка една мобилна услуга под своя клиентски номер, натисни 2”


в това меню ще чуеш потреблението за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския ти номер, под който е активен номерът от който се обаждаш. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.

Подопция 3


„За да провериш общото текущо потребление на всички услуги под клиентския си номер, натисни 3“


в това меню ще чуеш потреблението като обща сума за всички услуги, които са активни под клиентския си номер.

За да провериш оставащи минути, MB и услуги, натисни 2:

Подопция 1


„За да провериш оставащи минути, MB и услуги за номера, от който се обаждаш, натисни 1“


в това меню ще чуеш информация за оставащите включени услуги за номера, от който се обаждаш.

Подопция 2


“За да провериш оставащи минути, MB и услуги за всяка една мобилна услуга под своя клиентски номер, натисни 2”


в това меню ще чуеш информация за оставащите включени услуги за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския номер, под който е активен номерът от който се обаждаш. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.

За да провериш своята сума за плащане по сметка/фактура, натисни 3


Автоматично предоставяне на информация
Главна опция - за да провериш своята сума за плащане по сметка/фактура, натисни 3 – автоматично предоставена информация

За заявка на нова или преподписване на съществуваща услуга, натисни 1


Опция за връзка с представител Обслужване на клиенти.


За заявка на допълнителен пакет или роуминг натисни 2

Подопция 1


За заявка на допълнителен пакет


в това меню ще можеш да заявиш автоматична активация на допълнителен пакет през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.

За заявка на допълнителен пакет или роуминг натисни 2

Подопция 2


За заявка на роуминг


в това меню ще можеш да заявиш автоматична активация на роуминг през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.

*Клиенти без одобрение за роуминг, ще бъдат насочени към представител Обслужване на клиенти.
**Автоматично предоставяне на информация
Не намери отговор?