website accessibility
Фактури и плащания за предплатена мобилна услуга. Зареждане на предплатена карта. Фактури и плащания за предплатена мобилна услуга. Зареждане на предплатена карта. Фактури и плащания за предплатена мобилна услуга. Зареждане на предплатена карта. Фактури и плащания за предплатена мобилна услуга. Зареждане на предплатена карта.

Фактури и плащания за предплатена мобилна услуга. Зареждане на предплатена карта.

Плащането и проследяването на потреблението на предплатена карта има своите специфики. Като започнем от зареждането на сума, до проследяването на баланс и потребление.


Как мога да направя презареждане на предплатената си карта?

Имаш няколко удобни начина да заредиш своята предплатена карта.


1. Презареждане онлайн в My Vivacom:

Можеш да заредиш картата си онлайн плащане с банкова карта (минимална сума 6.00 лв., максимална - 100.00 лв.).


2. Чрез електронен ваучер:

Минималната сума е 6.00 лв., а максималната - 100.00 лв.


3. Чрез хартиен ваучер:

Стойността на хартиен ваучер е 13.70 лв.
Варианти за зареждане на чрез хартиен ваучер:
Вариант 1: Изтрий сребърното покритие, влез в My Vivacom и въведи 15-цифрения код. Вариант 2: Изтрий сребърното покритие, звънни на 087/123, избери Опция 1, и въведи 15-цифрения код.
Вариант 3: Изтрий покритието, въведи 101 секретен код (#) на телефона си и натисни ОК.


4. Чрез банкомат:

Можеш да презаредиш своята предплатена карта на банкомат. Избери от менюто “Други услуги”. После меню "Плащане на сметки" → Избери Vivacom → Избери "Зареждане на предплатена услуга" → Въведи мобилния номер и сумата.


5. Чрез ePay.bg:

Влез в системата на ePay → Избери "Плащане на сметки" → Избери Vivacom → Въведи мобилния номер и сумата.


Как мога да проверя моето потребление и баланс за предплатена карта?

  1. В My Vivacom в секция Моето потребление;
  2. Чрез обаждане на 123. Избери опция 2 и ще чуеш баланса си.
  3. Чрез код *102#. Въведи *102# и натисни ОК. След няколко секунди ще получиш SMS с актуалния баланс.

Какво трябва да направя, ако повредя моя ваучер и не мога да прочета 15-цифрения му секретен номер?

Ако по някаква причина не успяваш да разчетеш 15-цифрения код на своя ваучер, трябва да се свържеш с Обслужване на клиенти. Ако ваучерът е валиден, нашите служители ще ти съдействат със зареждането на картата.


За да върнете Вашия повреден ваучер, изпратете го в стандартен плик по пощата заедно с писмо съдържащо следната информация:

  • Vivacom мобилен номер
  • Място, откъдето е закупен ваучера
  • Стойност на ваучера
  • Днешната дата


Адресът за изпращане на повредения ваучер е:


гр. София; Пощенски код 1784;

Пощенска кутия № 44

До Vivacom Обслужване на клиенти


Как мога да прехвърля сума от моята на друга предплатена карта?

Можеш да прехвърляш суми от една на друга предплатена карта, или от абонаментна на предплатена услуга. За целта, следвай стъпките:

  1. Въведи кода: *137# и натисни ОК;
  2. Въведи сумата: посочи колко да бъде прехвърлено;
  3. Въведи мобилния номер на картата, която ще получи сумата (формат: 087ХХ).
  4. Потвърди: След като провериш въведените данни, натисни 1 за потвърждение или 2 за отказ;
  5. Успешно прехвърляне: Ще получиш потвърждение за успешното прехвърляне на сумата.

Важно!

  • Можеш да правиш до 3 прехвърляния на обща стойност до 10.00 лв. в рамките на 30 дни.
  • Максималната сума за едно прехвърляне е 4.00 лв., а минималната 0.01 лв.
  • Ако прехвърляш сума от абонаментен план към предплатена карта, максималната сума е 30.00 лв., а минималната 1.00 лв.

С колко се удължава валидността на предплатената ми карта след презареждане?

При презареждане на предплатената карта валидността ѝ се удължава по следния начин:

  1. Презареждане от 0.01 лв. до 3.99 лв. - валидността не се удължава.
  2. Презареждане от 4.00 лв. и нагоре - валидността се удължава с 11 + 1 месец. В този допълнителен месец, услуга има активни само входящи обаждания.

Важно! При презареждане от друга предплатена карта, валидността не се удължава, независимо от сумата.


Каква е валидността на баланса по предплатената ми карта?


Мога ли да използвам стартовия си пакет на предплатена карта към номера с добавена стойност?

Не, включеното време за разговори в стартовия пакет на предплатената карта не може да бъде използвано към номера с добавена стойност.

Какво е детайлизирана справка за предплатени карти, как да заявя и получа такава?

Детайлизираната справка изброява всяка услуга, използвана от мобилния номер. В нея е налична информация кога, за колко време и къде са провеждани разговори и използвани услуги, както и таксуването за всяка услуга.


Можеш да подадеш заявка за детайлизирана справка в магазин на Vivacom или през онлайн канала (с подписан квалифициран електронен подпис). Заявката може да бъде подадена лично от теб или чрез представител с нотариално заверено пълномощно.


Цената за детайлизирана справка е 6.00 лв. за един мобилен номер. Можеш да получиш справка за период от 1 до 6 месеца назад на email или хартиен носител. Необходим е достатъчен баланс (6.00 лв. или повече) в картата за обработване на заявката. Ако няма достатъчен баланс, трябва да направиш презареждане.


Обработката на заявката отнема до 48 часа (или 2 работни дни).

  • Изпращането на хартиен носител става два пъти седмично.
  • Изпращането по email е в рамките на 48 работни часа.